Alla sover tyst det är i huset....

...tyst i huset, tipp tapp tipp tapp tippetippe tipp tipp taaaaapp.

Jag vaknade först av alla här hemma idag. Otroligt vilken skillnad det kan vara på ljudnivån när en treåring är vaken. Min morgon var nästan magisk. Jag kände mig så pigg när jag vaknade (efte jag hade kämpat klart med min kramp i benet som sträckte sig från vaden upp till höftern, aj.) Varför får man alltid kramp i slutet av graviditeten?
När jag gick upp var det tjock dimma ute och allt var stilla. Lika härligt som det är att njuta i sin ensamhet och lägga märke till tystnaden är det att höra Engla ropa, mamma jag är vaaaaaken! Då startar dagen liksom.

Nu är här full rulle och vi är snart redo att bege oss ut. Härligt ska det bli.
Puss & kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0