Bubblor och lek!

Vi var och köpte en leksak till Engla idag för att hon varit sjuk. Hon valde ett paket såpbubblor med en massa tillbehör. Så nu kan vi göra jättebubblor och bubblor i alla desss former. Vi tog en sväng om kusin Aria idag med där även farmor och farfar var på besök. Det blev fika och lek (givetvis packades bubblorna upp direkt.)
Nu är Engla och Nissse och tittar på fotboll, de blir väl borta ett tag. Jag hade tänkt hinna med att tona håret (mörkbrunt,) jag är så trött på mitt solblekta burr. Jag återkommer med resultatet lite senare.
Jag är ganska hungrig men inget ser kul ut när jag öppnar kylen. Jag sparar mig nog till pizzabaket lite senare, vi fick ju en massa riven ost och skinka över sen sist. Pizza två gånger på en vecka är inte dumt.


På jakt efter bubblor.




Kusin Aria och mina älsklingar.

 


Kommentarer
Postat av: sofie

vilken fin skjorta du har på dig - var kommer den ifrån?? =)

2009-09-13 @ 22:32:47
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0