Crazy Friday!

Igår gick jag och la mig med en hemsk huvudvärk, ni vet när det bara dunkar i hela pannan. Körde hem från Ystad med solan framför mig utan brillior. Smarta Emelie glömde dem hemma. Vaknade inatt med en huvdvärk som var ännu värre. Fy vad alvedom suger. Jag skulle kunna göra allt för en Ipren inatt, men det kan man ju inte ta när man är gravid.
I morse kändes det dock lite bättre men den fanns där i bakrunden, men två alvedon sen var vi på topp.

Dagen har jag, Engla och mormor spenderat på Ikea. Vi handlade lite till bebisen och till Engla. Kan vise senare. Det blev verkligen en heldag där med mat, fika och korv. Vi hann med allt. Jag är en av dem som bara  älskar Ikea, tänk när det nya öppnar, jag kommer promenera dit med barnvagnen varje dag. (Okej lite överdrivet kanske.)

Ikväll är vi bortbjudna till vänner på crazy Friday. Det blir tacos och en massa godis. Nu hoppar jag i mjukisen för det får man ha på sig när man går bort för jag är höggravid=)

Önskar er alla a loveley friday <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0