Dagen!

Nu är vi hemma från vår lilla lekdejt. Blev lite sent ikväll men what the, it sunday....

Efter gympan som förövrigt var riktigt rolig, var jag och Engla så trötta att vi somnade i två timmar när vi kom hem. Familjegympan är absolut något vi ska fortsätta med. Nisse var nog den som tränade mest av alla=) Perfekt att ha något att komma iväg till på söndags morgonen, sen kan man ta eftermiddagen till vila.
Jag och Engla bakade chokladbollar och tog med oss till lekdejten. De blev väl sådär, är det fel att skylla på sitt barn? Haha..

Nu blir det ett varmt bad för mig sen har jag tvingat på Nisse att göra lite avslappning och profylax med mig.
Älskling du är bäst ♥
Profylax är nog inte en mans dröm en söndagskväll.


Chokladbollar ala Engla.


Engla på väg hem till Elliot.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0