Du och jag Engla!

Fy vad jag har varit dålig på att blogga idag. Jag och Engla har varit hemma och och bara tagit hand om varandra. Ibland går bara tiden så fort att man liksom aldrig hinner varva ner. Helgerna är fullspäckade eftersom man vill få ut så mycket som möjligt av den. Dagen har vi gjort så vardaglig som det bara går. Man umgås sällan med sina nära och kära i vardagen och har man den möjligheten att kunna göra det så varför inte?
Engla har hjälpt mig att tvätta och handla mat idag. Vilket hon tyckte var hur roligt som helst, att hjälpa mamma. Vi får väl passa på att ta ut lite kvalitetstid tillsammans innan lillasyster kommer. Kvalitetstid för mig betyder verkligen inte hitta på något utan snarare bara vara tillsamman.
Men tillbaka till verkligheten, jag är höggravid och klarar verkligen inte av en treårings tempo. Så imorgon är vi åter tillbaka till vardagen men då var för sig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0