En dag på spa!

Jag har haft en underbar dag som har spenderats på spa. Tänkte att jag skulle ha en dag bara för mig själv sådär lugnet före stormen. Kan tänka mig att det är mycket lättare att få tid för sig själv med ett barn än med två.
Jag har fått två härliga behandlingar, ätit världens största och godaste räkmacka, simmat i poolen och njutit i relax avdelningen med en massa frukt och nötter. 
Jag och mamma var nästan helt ensamma på spat idag vilket inte är vanligt. Vi valde rätt dag med andra ord. 
Nu sitter jag här i sängen nerkrupen under täcket och hela jag luktar spa. Regnet öser ner och jag är sjukt sugen på en cola och ostbågar. Alla dagar är lördagar när man är gravid, right?
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0