En liten paus innan nästa stopp!

Jag är verkligen världens lyckligaste. Just nu har jag känslor i mig som inte går att beskriva. Vi var på vårt sista ultraljud idag och jag har verkligen det finaste i magen. Upplevelsen som jag fick idag var verkligen över förväntan och bilderna vi fick var så fina, men mer om detta i ett eget inlägg lite senare. Jag har så mycket jag vill ha sagt om det.

Nu är jag precis hemkommen efter att ha lämnat Nisse på jobb och gjort ett frukost besök hos min älskade mor. Snart är det dags att packa väskan och bege sig till vattengympan. Mer om ultraljudet när jag kommer hem.


På väg från det ena stället till det andra...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0