En liten sjukling!

Tisdagen har blivit min favoritdag. Jag vaknar alltid så pigg och ser fram emot vattengympan. Idag var jag lite extra på hugget eftersom de har fått in min vintrerjacka som jag skulle hämta.
Min lilla flicka vaknade i morse och sa att hon hade ont i örat, kände att hon kändes varm och mycket riktigt var det feber. Bara att ringa till dagis och till vårdcentralen. Kan det kanske vara en liten öroninflamation som spökar?
Jag såg hur dagens planer seglade förbi.....
Men jag får en tillgodogång på vattengympan och den kommer jag att ta igen i Stinas grupp när den börjar. Så kul!! Jag har även kontaktat dem och försökt göra en deal på tre gånger, även det i Stinas grupp, eftersom den startar tisdagen efter min har slutat. Anledningen till att jag bara kan tre gånger är ju för att jag troligen föder sen, shit vad tiden går.
Nä, nu ska jag spendera dagen åt att ta hand om min lilla sjukling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0