En lördag med hårt arbete!

Nu är jag och Nisse själv hemma. Vi har varit och ätit frukost hos farmor och farfar (passade på att lämna Engla där.) Idag ska det fixas och donas här hemma. Ingången till vardagsrummet ska muras och taket i hallen / köket ska målas. Inte så ofta en treåring tycker att det är roligt att vara med på, eller jag kanske ska säga att det inte är så roligt att ha med en treåring när man gör sånt. Engla har med sig hela sin regnoutfit. Så det blir nog en massa bus och plask i trädgården.
Nisse står för  grovgörat, själv hade jag tänkt måla om en pall och städa. När vi ska hämta Engla ikväll ska vi alla äta pizza. Finns det något som sitter bättre än en stor fet pizza med cola efter en dag med hårt arbete?


På väg till farmor och farfar i morse.


Engla redo att sätta farmor och farfar i arbete.
Ser ni farmors min? Nisse säger ganska ohyfsat att tvätta denna i 
40 grader inget skjöljmedel. Fy Nisse!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nisse e en slavdrivare ! Inget inlägg om mat?? jag e förvånad haha :))så gullig mage du har nu...dröjer väl innan man får ta på en sån igen :P

2009-09-05 @ 12:37:07
URL: http://mrdick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0