En riktig friskus!

Vad skönt det är att röra på sig. Det stämmer verkligen att man blir glad. Kroppen släpper ju ut endorfiner? eller vad det nu heter när man tränar. Jag är så pigg på tisdagar efter vattengympan. Jag skulle kunna bli gravid igen, bara för att få gå där, höhö! Nä allvar nu, Rund och sund är bäst och jag ska absolut ta del av deras träningskurser som de har med mamma och barn efter förlossningen, hade även tänkt gå deras kostråds kurs (kom i gång kurs) efter förlossningen.
Jag har verkligen hamnat i en mysig liten grupp och barnmorskan Petra är wunderbar=) Hoppas hoppas att en person som hon kommer att förlösa mig.
Nu har jag tre gånger kvar. Träning för mig och tjockismagen. Jag har hittat en så fin gravidbadräkt som jag trivs. Den är faktiskt riktigt snygg. Jag vill hitta något i stil till nästa sommar. Det är coolt med badräkt.
Tänkte iaf simma med Engla på fredagar, då har jag chans att ha den fler än tre gånger till.

Nu har jag precis slängt ihop min lunch, goda kesomacker med tillbehör.


Keso
gurka
rödlök
paprika
valnötter
olivolja
salt och peppar


Kommentarer
Postat av: David

Hur många timmar om dagen lägger du på din blogg? Funderar på att börja skriva lite om min hobby (motorcross).

2009-09-01 @ 16:49:12
Postat av: Ester

Hej Emelie. Var köpte du din gravidbaddräkt? :)

2009-09-01 @ 21:02:07
Postat av: Emelie svarar

Ester: Jaså, är du i behov av en? =) Vågar man säga grattis? Den är köpt på HM men tyvärr så finns dem bara under sommarhalvåret. Men jag har sett att de har kvar ett fåtal på gustav. De är verkligen jättefina.

2009-09-01 @ 21:45:51
Postat av: Emelie svarar

David: Det är olika. Ibland blir det faktiskt ingenting, mem då ska jag vara jättetrött. I genomsnitt skulle jag väl kanske tippa på två timmar om dagen. Men jag inspereras ständigt i min vardag till nya inlägg. Så jag har den i tankarna nästan på heltid, då bloggen faktiskt är den roligaste hobbyn jag haft.

2009-09-01 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0