En usel natt!

Här är vi tre som har sovit uselt inatt. Jag och Nisse har haft en otroligt snorig unge mellan oss. Jaha, here we go again, Engla är sjuk. Men hon har ingen feber så förhoppningsvis är det bara en liten förkylning. Hoppas hoppas, så att vi kan få lite ut av helgen. Hon är hemma idag och vilar sig.

Nisse kom hem en timme medans jag var hos barnmorskan. Allt ser bra ut och jag blir alltid så varm i kroppen när jag hör det lilla livets hjärta slå <3
Kommer ni ihåg att hon låg i tvärläge under mitt sista ultraljud för ett par dagar sen? Nu har den lilla tjockisen satt sig i säte. Skit också. Men hon har två veckor till på sig att vända på sig. Har hon inte gjort det tills nästa barnmorske besök blir jag skickad till förlossningen för att diskutera alternativ. Först försöker man sig på en vändning, fungerar inte det eller gör ont diskuterar man att föda barnet i säte (skulle inte tro det va!) Så snitt är det enda alternativet för mig då. AAAHHH, vänd på dig min lilla skrutt.


Snart kommer vaktmästaren och sätter dit vår nya blandare, gissa om jag ska ta en lååång dusch ikväll.
Nu börjar jag bli hungrig, är sugen på makaroner med ost och ketchup. Some good shit. Det var min och Stinas skolkaskolan mat på yngre dagar, fy på oss. Hon kommer imorgon, vad det ska bli roligt att träffa henne och ha henne nära.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0