Energislukare!

Pasta - Grädde - ost - bröd! Jo man blir minst sagt trött av det. Men ohhh så gott. Jag känner riktigt hur maten slukar min energi och hur magen gäser. Mat ska väl ge energi inte ta? Men men, man kan inte alltid äta sunt. Lunchen hos italienaren var bra som vanligt, men det fick bli  en tupplur när vi kom hem. Varför äter jag alltid några brödskivor för mycket och tvingar i mig det sista på tallriken? Ahhh det är ju gutt!

Jag måste säga att jag har värk i magen. Har haft det i några timmar. Känner dock att de inte är rytmiska, men......
Jag kände ingenting alls förens i v 40 med Engla, men tydligen som omföderska ska det vara helt annerlunda. Man kan ha förvärkar i flera veckor, till och med vara öppen ett par cm flera veckor innan förlossningen. Kanske borde ringa och höra med dem?


Färskasta med ost och gräddsås, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0