Ett monster i mitt kök!

Ni kan ju gissa vem det monstert är. En hungrig gravid Emelie som kommer hem från vattengympan.
Ibland kan man bara göra saker och komma på sig själv. Nästan precis som att man lämnar sin kropp för ett tag.

Jag ställde mig i kylen för att rota fram dagens lunch. Innan dess hade jag öppnat alla skåp där det kan tänkas finnas något man kan äta innan man värmer lunchen. Väl i kylskåpet hittade jag ett halft geisha choklad som jag åt upp med huvudet i kylen. Medans maten värms skalar jag mig en morrot som skulle vara till maten men som jag hinner äta upp på det 40 sekunderna som är kvar innan micron piper. Ledsen som tusan blir jag också när jag kommer på att jag inte skulle ätit upp hela chokladet eftersom jag brukar bli sugen på något sött efter maten.
När jag precis ska ta min första tugga av maten kommer jag på att jag har chokladkakor undangömda och det är här monstert lämnar Emelie och jag kommer på mig själv med ett leende på läpparna.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.... Känner igen det där. Puss.

2009-09-22 @ 18:23:40
Postat av: unique

Åh, choklad. Nu gjorde du mig sugen

2009-09-22 @ 20:09:56
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0