Fullt ös...

.......Från morgon till kväll känns det som.

Mormor kom hit i morse för att spendera dagen med Engla. Dålig dag eftersom vi inte hade nått vatten hemma. Avstängt pga arbete. Så vi alla tre tog oss iväg till Nova Lund, där åt vi lunch, fikade och shoppade lite. Engla köpte sina efterlängtade bandyklubbor. Föresten har jag sagt att Engla är en riktig pojke? Haha. Hon sa till mig för ett par veckor sen, mamma jag önskar att jag var en pojke. När vi är i leksaksbutiken är det bara pojkleksaker som gäller. Ha, där fick jag för min flicka. Just nu är Nisse och gullungen nere och spelar bandy, något jag absolut inte förstår mig på. Emelie + bollsinne = 0. Nu vet ni det, jag är helt jävla tafatt när det kommer till bollar. Just nu skulle jag ha behövt vila mig, men så kom jag på bloggen, klart jag ska blogga. Har bara haft så ont om tid på det senaste, trots att jag går hemma konstigt nog. Men sen och andra sidan är jag ganska bra på att sysselsätta mig. Vila får jag nog sätta upp lite oftare på schemat, för det lär det väl inte bli så mycket av när lillfisen kommer?
Jag handlade en del kläder till de små idag. Engla köpte (valde) en blå Emil tröja från pojkavdelningen till bebisen. Var ju bara tvungen att köpa den eftersom det var Englas tanke till lillasyster <3 Men om hon tror att hon ska dra med henne in i sina pojkfasoner så tror hon fel=) jajamensan, en liten tjej ska jag väl få ha?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0