Fyra risbullar senare!

Nä, då mår man inte så bra. Ni vet de man åt när man var liten. Vit smet i mitten och rispuffar runt om. Men varför skulle jag köpa ett 4-pack och varför slutade jag inte äta när jag började må illa? Haha, nädå Emelie trycker den sista också. Nu vill jag inte ha fler sånna på några år.

Det är en slapp kväll här hemma med idol och dessa förbaskade risbullar. Imorgon ska jag till barnmorskan, alltid lika kul att göra något som rör bebisen och graviditeten. Sen kommer vaktmästaren hit och instalerar en normal blandare till oss, så att vi kan duscha som folk. Tänkte hoppa i bingen och läsa lite nu.


Kommentarer
Postat av: Caroline och Aria.

Visst är de goda, men nej, kanske inte fyra på en gång. Kramar.

2009-09-17 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0