Happy!

Nu ligger en febrig Engla och sussar. Stackars liten, man känner sig så hjälplös när de små liven är sjuka. Besöket på vårdcentralen gick väl som det brukar när man får en halvdålig läkare. Hon stressade igenom hela besöket och skickade hem Engla nästan helt utan undersökning? Inte ofta man stöter på bra läkare på vårdcentraler TYVÄRR!
Själv sitter jag här och trycker i mig (nä inte äter utan trycker) mitt dagliga behov av Ben and Jerrys. Varför ska det alltid spåra ut på slutet? Jag som har hållt en så bra vikt. Men why not, när får man annars om man inte är gravid. Känns som om ett extremt sug har tilltagit de sista dagarna.

Medelande till Stina. Ni andra kan skippa detta, om ni inte är jättenyfikna förståss=)
Fick precis ett mail ang vattengympan. Vi kommer att gympa tillsammans det tre första gångerna. Då kan vi starta morgonen med frukost hos dig innan. Jej!
Saknar dig gumman, men vi ses snart ju ♥


Om ni andra nu läste så är jag jätteglad för att få fortsätta med vattengympan ett par gånger till. Som jag sa innan så är det höjdpunkten på veckan and I love it! Vilken lyx va, att få njuta i vattnet i nio veckor istället för sex. Känns dock lite tråkigt att splittras från gruppen man har blivit bekväm med nu. Det tar ju även ett par gånger att komma in i det och bli bekväma tillsammans som grupp. Då får man ju börja om. Men jag gör detta för mig och magen. Sen är det ju bara så kul att Stina är där.
Tror att bebisen i magen också är glad över detta för det var värst vad hon rör sig där inne. Eller så har hon kanske fått en sockerchock av glassen? Hihi.

Bilderna är tagna från Rund & sunds hemsida! 


Kommentarer
Postat av: Anne

Vem har tagit dessa bilder?



Ha en fin kväll! /Anne

2009-09-08 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0