Har man inte kaffe hemma....

....så får man gå ner och handla, tänker ni! Men nejdå, har man inte kaffe hemm, får man åka hem till Caroline och smunka. Då kan man passa på att leka lite med goa Aria samtidigt.

Jag är en människa som verkligen inte är snål. Snarare tvärt om, jag älskar att ge, dela med mig och bjuder mer än gärna mina vänner. Handla kan jag det med, men jag blir fan snål när det kommer till att köpa ett paket kaffe på Ica nära. Jag tycker inte alls om att handla i småbutiker för allt är ju så mycket dyrare. Jag tycker att det låter jättetramsigt när jag hör mig själv säga det, men så är det faktiskt. Varför betala mer?
Jag kunde ju kört iväg en liten bit, till stora Ica eller så. Men då är det mycket trevligare att komma hem till något och ta en kopp. Vi ska ju faktiskt åka och storhandla i morgon.

Nu har jag precis gjort mig lite sen frukost, en skål med fil, färska fikon, päron, valnötter och honung. Fatta vad gott=)
Jag tittar på Malou och är så glad att det har börjat igen. Jag tycker att hon är så duktig och tar upp bra och aktuella ämnen. Jag älskar signaturmelodin till programet. Någon som vet vem det är och vad låten heter?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0