Hur mycket ska man behöva skaka?

Nu har jag ätit en god lunch, fikat, druckit två koppar kaffe, ätit en kaka och ringt till dem som betyder mest men allt är fortfarande tungt. Min förbaskade nerv bak i ryggen har kommit i kläm eller nått och mina fogar glappar, så det är en rund Emelie som haltar/vaggar fram. Jag har gått upp 3 kg vätska på en vecka och ungen ligger fortfarande i säte. Ghhhaaa!!! Det är 3% som ligger i säte, 3%. Det är ju nåstan ingen chans alls. Men jodå....
Fick en tid till förlossningen nästa vecka då det blir ett samtal med läkare för att diskutera de olika alternativen. Känns som om att jag har lite tid att ställa mig in på något. Det jobbigaste av allt är nog att inte veta vad som kommer hända. Så många frågor som snurrar. Kankse en ide att skriva ner vad man tänker på så att jag inte missar något när jag väl är hos läkaren?

Det blev iaf en god lunch på Salt och brygga med Louise. Vi hann även med en liten fika efter. Hade alla ätit mat som serveras där så hade alla mått mycket bättre. Så himla sund mat som verkligen ger energi.




Louise ute i härliga V hamnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0