I en mans kläder!

Nu börjar det verkligen bli ruggit men vackert ute. Träden är så fina nu när de har ändrat färg. Alla årstidsbyte sker verkligen över en natt ibland. Igår satte vi in våra täcken i påslakanen igen. Med öppen balkong kröp vi ner under våra varma täcken. Visst är det underbart att gosa ner sig under något varmt när man har ett svalt sovrum? Jag älskar att sova svalt under ett varmt täcke med ena foten utanför. Ahhh vad gött livet är ibland.
Nä hörrni, färdigtjatat om mitt jäkla täcke.

Men nu när det börjar bli kallare har jag ju inget varmt att ta på mig. Tidigare har det räckt med en öppen lite varmare kofta, men nu måste jag ju stänga den och en sådan har jag inte som passar. Då rotar man i Nisses garderob och där fann jag en munkis som jag kommer bosätta mig i resten av tiden. Får väl även leta fram en höstjacka när det blir tid för det, men som sagt, oftast händer allt under en natt.....



Emelie har fyndat i Nisses garderob.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0