Kaffe och ELLE!

Det var en trött Emelie som steg upp i morse. Engla har legat kloss in på mig hela natten och klappat min arm. Mysigt kan man tycka. Men neeeej, inte när man själv är en höggravid klump som har kuddar runt hela kroppen och som knappt kan röra sig. Hon hade även några vakentimmar mitt i natten. Ja, nu är hon iaf frisk så inatt är hon tillbaka i sin egen säng.
Nisse och Engla var uppe och gjorde kaffe till mig i morse för att jag skulle kunna stiga ur sängen som människa. Där låg jag med balkongdörren öppen och kände hur klar och fin dagen var med frisk luft som strömmade in och drack mitt kaffe och läste min ELLE. Inte så tokig morgon trots väldigt trötta ögonlock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0