Min ängel så så sjuk!

Lilla Engla är så sjuk så sjuk. Jag har aldrig sett henne så dålig på dessa tre åren och då kan jag säga att hon är en unge som har varit extremt mycket sjuk. Natten har varit hemsk med en massa feber och brist på sömn men morgonen tog priset. Hon har haft rekordhög feber och bara legat och skakat.  Hon har kräkt ner hela min och Nisses säng och med det menar jag till och med genom den tjocka madrassen. Ett tag fick jag till och med nästan ingen kontakt med henne. Allt detta trots både alvedom och ipren.
Jag fick ringa hem Nisse, allt blev bara för mycket. Han köpte med sig godis, isglass, en bok och ett gosedjur till henne. Nu sitter de i soffan och tittar på Lotta på bråkmakaregatan och äter pigelin, medans jag får i mig min frukost som jag velat ha sen sju i morse. Gissa om jag var hungrig. Men Engla går först och kommer alltid att göra.
Vi har fått en ny tid till vårdcentralen i eftermiddag, man kan ju hoppas att denna läkaren gör mer än tittar i ena örat. Håll tummarna att det inte är svin......


Min efterlängtade frukost.

 


Kommentarer
Postat av: Ester

Krya på dig Engla!!

2009-09-09 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0