Min underbara granne!

Hur kan man få ris att smaka himmel? Ett helt vanligt ris.

Våra grannar är dom bästa som finns. Ett par med en liten dotter i Englas ålder. De kommer från Iran och vid något tillfälle på gården påpekade jag att mat är min grej och att jag älskar att prova mig fram framförallt vad gäller internationell mat. Då la jag även till att jag älskar Persisk mat och vad dem gör med riset är ren magi. Igår när vi kom hem trötta på kvällen med två påsat mat från Mcedonkan kallade hon på mig och kom ut med en tallrik mat som hon lagt undan till mig. TILL MIG.
Nu sitter jag här och mumsar i mig maten och bara njuter.

By the way donkan suger och grannens mat är ju bara såååå god! Tack kära ni.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0