Nu är det slut......

...på veckan, det är dags för fredagsmyyyys! Haha, vadå att reklamer sätter sig på huvudet. Jag lovar att jag sjunger eller tänker det minst en gång varje fredag.

Vi har haft en så himla mysig dag. Jag och Engla har busat i vattnet som två galningar. Nisse har suttit snällt och tittat på (han får inte badat, han har tagit bort en leverfläck, eller blivit opererad som han själv kallar det, höhö)
Synd om Nisse=)
Han kallade upp oss en stund för fika, sen hoppade vi ivrigt i vattnet igen.

Nu osar det mat i hemmet. Idag blir det pannbiffar med stekt lök, potatis, brunsås och lingen. Jag sa ju husmanskost en gång i veckan, remember?
Vi har även handlat hem en massa godispåsar, chips, choklad och cola. Så idag är det fest!

Ha en super helg allihop!


Fredagsmellis, inte dåligt. Helt galet god.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0