Pizza a la familia!

Här sitter jag i köket och känner mig allmänt sunkig. Det har både blivit brist på dusch och klädbyte de senaste tre dagarna, men  destu mer ta hand om Engla tid. Otroligt vad man glömmer bort sig själv när ens barn är sjukt.
Men ikväll blir det en dusch.

Nä nog om sunkiga Emelie. Idag har vi ställt till med pizzabak här hemma. Allt för att lilla fisen ska få någon aptit och mycket riktigt hon åt några tuggor. Det är betydligt mer än vad vi har fått i henne de senaste dagarna.
Engla fick göra sin egen pizza. tomat, ost och skinka. 

Vår bestod av:
Tomat
Getost
Rödlök
Svamp
Suchini
Valnötter
Körsbärstomater
Oliver
Rosmarin
Salt och peppar

Gott var det ska ni tro.


Englas söta pizza, med en bit stulen getost i mitten. Inte dåligt
för att vara tre.


Vardagslyx!

 





Kommentarer
Postat av: stina

Pizzan såg väldigt fin ut, men föredrar Englas faktiskt... inte valnötter på en pizza...



Vad kul att vi ska gympa tillsammans...

2009-09-11 @ 00:06:34
Postat av: Anonym

så sugen jag blev på coca cola när jag såg den flaskan hahaha :P MUMMA !!!!

2009-09-11 @ 19:26:18
URL: http://mrdick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0