Solsken och storhandling!

Nu har jag precis stått och tryckt i mig Ben & Jerrys och beundrat min underbara dotter på ultraljudsbilderna. Det slank ner inte bara ett paket glass utan två idag i kundvagnen.  En gammal goding och en ny smak. Givetvis skulle Emelie öppna båda smtidigt. Stående och med en sked i högsta hugg har jag krängt glass.

Idag är vår lediga dag tillsammans, vi vaknade med sol, sol, sol. Vi kom iväg till affären tidigt i morse. Bara en snabb frukost som bestod av typ knäckebröd och smör. Ni förstår att det var brist på det mesta här hemma. Det blev en välfylld vagn med en massa god mat. Jag tycker att det är så härligt att storhandla. Ännu härligare är det att öppna en välfylld kyl.

Idag får vi finbesök. Mamsen kommer och har myskväll med oss. Vi ska äta pizza och fredagsgottis=)

Nu sover Nisse och Engla så jag hade tänkt mysa ner mig i soffan med mina två nya tidningar.


Såhär gör Nicke Nyfiken säger Engla och tror att hon kan hänga så
hur länge som helst medans pappa går.


Ingen shopping utan karusell.


Dags för lite egentid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0