Sweet sunday!

Morgonen startade lite för tidigt här hemma. Men det är bara till att gå upp när lilla Engla vill det. Nu sitter jag här med kaffet i högsta hugg. Nisse är iväg och handlar ostbullar. Lite ska man väl få lyxa till det en tråkig söndag?
Dagen bjuder på familjegympa på friskis. Vi ska dit med Englas kompis Tobias från dagis och hans familj. Även hans mamma är gravid, tur då slipper jag vara ensam gympandes med tjockismage=)
Det är så kul att Engla och Tobias är så bra kompisar (bästisar som de själv säger) och att även vi föräldrar har klickat.
Ikväll blir det förmodligen ett besök hos min kusin. Vi tänkte försöka hinna baka något och ta med oss att fika på.

Under gårdagen var jag och Nisse så effektiva. Vi fick mycket gjort här hemma och nu är vi faktiskt snart klara. Efter blev det en väldigt välförtjänt pizza och cola som satt mycket fint.


Emelie in action.
Vad kul att jag uppmärksammar att jag har målat en
pall på två år när Nisse har byggt ett helt hem.
Aja, något ska man väl ha att komma med? För den blev trots allt
väldigt bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0