Tisdag som i vattengympa!

HUNGRIG!! Jag har ju ätit tre mackor nu men vafasen jag slutar ju inte att vara hungrig. En macka till kanske? Jag så får det bli, med smör och kaviar. Vår kyl är tom på det mesta ska jag säga. Dags för lite shopping kanske. Idag var jag på frukost hemma hos Stina och Jenny. Sen åkte jag och Stina till vattengympan och tränade med magarna. Hennes första dag idag och förmodligen min sista. Men jag kanske köper mig en gång till. Jag tror att jag har ganska svårt att slita mig från den underbara timmen på tisdagar. Tänkte även att jag skulle hinna med en fotvård innan lillan kommer. Jag når ju förfasen inte ner till fötterna själv. Jag ser ju inte ens dem, men varje gång jag får en liten skymt av tårna inser jag att jag borde gå och göra något. Haha, vad härligt det låter. Nog om mina äckelfötter.
Nu ska jag snart hämta Engla. Ikväll ska jag på föräldrarkurs (kan berätta mer om den när jag kommer hem)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0