Underbara helg!

Här var vi pigga och glada när vi vaknade nio i morse. Jag gick och la mig nio igårkväll och somnade direkt. Trots mina vakentimmar inatt med en massa pinkande, drickande och funderingar över förlossningen känner jag mig utvilad idag. Morgonen har vi spenderat hemma med en stor god lösrdagsfrukost, vi har städat badrummet, målat ingången till vardagsrummet och satt ihop det sista sängbordet. Effektiv förmiddag.
Nu bär det av till stan, vi ska köpa en ståbräda och mugghållare till vår vagn, sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. Kanske en sväng hem till farmor och farfar?
Jag pratade precis med Stina, nu är hon hemma=) så kvällen har jag sparat till henne.



Sina och jag i Turkiet 05




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0