En fartfylld dag!

Det har varit en fartfylld dag, eller egentligen inte men jag har inte varit hemma på hela dagen, vilket inte är så vanligt för hemmanörden Emelie.

Dagen skulle börjat med ett läkarbesök som jag tog fel på en hel timme. Där kommer jag i godan ro och är en timme sen. Typiskt mig liksom. Sen bar det av hem till Mikki, jag köpte med mig bullar och Mikki stod för kaffet. Gott var det. Sen har vi hängt där hela dagen. Lyssnat på musik och snackat skit. Precis vad jag behövde. Det är så roligt att komma hem till Mikki för vi lever så olika liv. Hon är singel med ett stort S, bor i sin as mysiga etta och gör som hon vill. Så när vi sätter oss vid frukostbordet står hon för alla smaskiga detaljer om helgens bravader. Tack gumman för många skratt ♥

Nu är jag nästan precis hemkommen efter en fika med Engla, hennes dagiskompis och hans mamma. Jag tycker att det är så mysigt att ha klickat med en mamma från dagis. Vi bor i samma område, barnen tycker om varandra och båda ska ha ett barn till.

Nisse och Engla har kört iväg och handlat falafel (jag blev sugen på det.) Jag avstod colan men det tog faktiskt emot. Tar det lång tid att bli beroende av cola? För det vill jag verkligen inte bli.
Det blev inte att jag tonade håret igår men jag tror nog att jag ger mig på det idag. Nu tänkte jag att jag skulle hinna med att läsa igenom mina bloggar som jag följer innan maten kommer, för sen är det full rulle igen innan nattning.

Vi hörs sen, kanske då med mörkare hår?


Fina Mikaela.


Jag är ju aningen vitare än Mikki. Haha, säkert det största problemet
med detta fotot. Freeks.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0