Välkommen fredag!

Godmorgon!
Här är morgonen inte som den brukar. Här sitter jag i soffan med en kopp kaffe, sidan om mig har jag Engla som dricker te och sidan om henne sitter min mamma i sitt nattlinne med en kopp kaffe. Vi tittar på musses club hus och ska snart äta frukost. Mamma har sovit hos oss i natt när Nisse har jobbat. MYSIT!! Spelar ingen roll hur gamal jag blir och hur många barn jag får så kommer jag alltid att vara liten i mammas sällskap. Skönt att kunna ta ett avbrott från vuxenlivet ibland och bli klappad av mamma i håret. Igår bäddade vi ner oss i nya sänglakan och la och pratade länge.... 
Idag ska vi väcka Nisse lite tidigare, vi ska åka iväg och simma på badhuset. Men mamma ska hem, hon är väl trött efter Englas håll i gång.
Det blir en härlig fredag med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0