Brunch, shopping, vin och fotboll!

Rubriken sammanfattade min dag. Vi startade på konsthallen och åt en ofantligt god brunch, i vanliga fall har dem live jazz där på söndagar men inte idag. När vi var mätta och belåtna drog vi vidare en sväng till stan och shoppade lite. Vi handlade en present till Nisse, vars en leksak till Engla och Lhea, tröja till Engla och brallor till mig. Ett par riktigt läckra tights. Jag kan visa dem imorgon.
Nu har jag hält upp vars ett glas rött till mig och Nisse, ni har väl inte missat att Barcelona spelar idag? Heja!

Tack kära mor för idag!

 


Älskade Engla ♥


Brunch bestående av två olika sallader, stekt sill, potatisgartäng,
skinka, surdegsbröd, stekt sidfläsk, soppa, pannkakor med sirap
och kanel, yoghurt med rabarberkompott.


Nu, mys i soffan med Nisse, vin och fotboll.

 


Kommentarer
Postat av: sara

Vilket hår tösabiten har!

2010-05-16 @ 20:32:26
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0