By Engla!

Idag har varit en såndär vanlig dag.  En vanlig men underbar dag. Det har varit jag och barnen och vi har haft fint väder. Vi har inte gjort något speciellt men det är väl dem stunderna som man ska ta vara på?
Vi har varit ute och lekt på stora lekan (stora lekan = the shit, om ni frågar Engla) Det är på stora lekan som allt händer. Där har vi spenderat ett par timmar. Tills vi blev hungriga och gick hem och slängde ihop en omelet med bacon och svamp.



Det är Engla som har tagit dessa bilderna. Jag funderar på
att anställa henne som min privata blogg fotograf.




Kommentarer
Postat av: Charlene

haha jag det är ju där allt händer ;) Duktig hon var på att fota. Synd att hela du inte kom med bara.

2010-05-19 @ 14:30:29
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Svar: Ja jag är nog det =) Jag kanske borde söka hjälp :P

2010-05-19 @ 15:29:52
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0