En helt vanlig morgon!

Här sitter jag i köker nyduschad och dricker mitt kaffe. Jag är utvilad eftersom jag vaknade kl nio och låg därefter kvar i sängen och sträckte på mig i tio minuter. Idag tänkte jag gå och shoppa lite och ta en lunch med vänner, kanske blir ett glas vi eftersom det är fredag.

eeeuuurrrrrrr! (ni vet det ljudet som kommer upp när någon har svarat fel)

Min morgon startade som vanligt 05.30 med två barn som vill helt olika saker. Jag har lekt mamma-pappa-barn sen kl sju,  serverat två barn och uppfyllt två helt olika behov och lämnat på dagis. Här sitter jag nu i Nisses gamla sletna tröja med en kall kopp kaffe och två knäckemackor med ost på som är gul och torr överallt förutom under gurkan.
Idag ska här städas, tvättas och hanlas för att sen njutas av underbara fredag som äntligen är här.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0