Ett ny-gammalt begär!

Jag gör smoothies här hemma nästan dagligen. Idag var jag och mamsen på redfellas juicebar och jag är helt såld. De har urgoda mackor, smoothies och färskpressade juicer. Idag valde jag en grillad macka som heter im all greek med soltorkade tomater och fetaost, till drack jag en juice gjord på gröna äpplen, kiwi och mynta. Behöver jag säga att det var gott? Nu vill jag  dit varje dag. Pannkakor, släng er i väggen.



Jag vet att jag ser ut som kom och hjälp mig, men va fasen. Och nä
jag låtsasdricker inte. Tror bara att jag inte har hunnit börja dricka än.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Så sent du är vaken :S Puss

2010-05-25 @ 00:56:14
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0