Hanna Montana!

Hemma från en mysig kväll med Challe. Vi har ätit thaimat på Green Mango. De har så fantastiskt god mat och riktig thai inget jäkla hitte po och till en billig peng. Perfekt. Innan jag gick ut satt Engla och tittade fundersamt på mig när hon till sist säger, mamma du är lik Hanna Montana. Tycker du säger jag, för vad ska man säga, tack? Eller nähädu nu ser du fel, hon är typ 18, smal och smärt. Jag tror att det var mina öronhäng. Inte för att jag vet om hon har öronhäng men jag har det inte så ofta. Därför tror jag att det var dem som gjorde det. För jag menar hur många har ett barn att relatera till när hennes mamma gör något så galet och sätter på sig ett par öronhäng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0