Har bloggen kommit mellan oss?

Jag älskar min fina vän Challe. Hon har den finaste presonligheten som en människa kan ha, hon är ödmjuk och sympatisk samtidigt som hon är rolig och smart. Hon är gudmor till Lhea och ska vara min tärna till bröllopet. Jag har bett henne hålla tal på bröllopet för att jag vet att hennes ord är rena och från hjärtat. Nädå Challe känn ingen press, hihi!

Vi har känt varandra i många år och fick ett stark band ganska snabbt. De senaste åren har vi inte sets så ofta pga att våra liv är ganska busy på olika sätt. Men det gör inget. För mellan mig och Challe finns ingen press. Var gång vi ses är det som om att det vore igår. Vår relation är lättsam och enligt mig har både Challe och vår vänskap alla kvaliteer som behövs.
Jag är så lycklig att Challe är just min vän.

Challe har börjat blogga och nu hörs vi ännu mindre. För vi följer varandras bloggar. Jag vet vad som händer henne om dagarna (I ♥  hennes blogg) och hon har koll på min vardag. Jag vet inte om jag ska älska eller hata tekniken.

Whats up tacogirl,  i miss you=)



Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

I know the feeling. Folk har slutat höra av sig. De vet ju allt ändå hihi



Mössan är från Geggamoja. Köpte den faktiskt i Malmö. En barnaffär typ bredvid graffiti tror jag det var. 199 kr.



Skorna var i 18 så kan ha dem i någon månad till, men andrahandsvärdet är så pass bra att jag inte går back på att sälja dem sen hehehe



Har nog aldrig sett Nisse på bild. Kan du inte lägga ut bild?

2010-05-27 @ 21:44:50
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Åh sötnos. Blev helt rörd när jag läste inlägget (läste det precis eftersom jag var i Borås vilket du vet tack vare bloggen. Jag är otroligt glad över att du är min vän och jag älskar att läsa din blogg med. Får nog ta och ringa dig ikväll =) Älskar dig!

2010-05-30 @ 17:55:56
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0