Härliga maj!

Min pappa brukar säga att med min födelsedag kommer den riktiga värmen. Kan kanske inte instämma just detta året eftersom kylan är ihärdig. Men Sen och andra sidag var det ju inte längesen jag fyllde år. Maj är iaf en underbar månad, en magisk månad. Det är i maj allt händer.
I söndags var vi hon (barnens) farmor & farfar. Vi var ute och busade i trädgården, vi grillade och stod ute i naturen och år våra korvar. Det är något visst med årets första grillning. I vanliga fall äter jag inte korv och har inte gjort på många år men när det kommer till att grilla något lätt kan jag göra undantaget med en stark korv med hög kötthalt.





Nu står jag och häller i mig en smoothie gjord på havremjölk, honung, banan och massor av blåbär. Jag förbereder mig för en lång promenad, tyvärr har jag helt blåa läppar, bra där emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0