Hon reder sig själv!

De hade lovat strålande sol här i Malmö idag. Här är inte strålande sol. Visst tittar den fram ibland men molnen har mariotet. Jag som hade sett fram emot denna soliga dag känner mig lurad av min otroligt beroendeframkallande iphone. Iphone är min drog.

Jag har druckit mitt morgonkaffe medans jag i min ensamhet har muttrat över vädert. Lhea har suttit på en filt med en massa kuddar runt om sig och leksaker att roa sig med. Där satt hon helt oberoende av mig och hade hur roligt som helst. Hon reder sig bra nu det lilla livet och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gråter gör jag när jag ser en nyfödd och inser att Lhea inte är speciellt liten längre, skrattar gör jag när jag får ett par minuter med båda händerna fria.



Här har trollungen röjt. Efter all lek somnade hon sött.

 


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Kom till HBG. Stor sol och blå himmel =)

2010-05-26 @ 11:32:45
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Åh så härligt men det går skrämmande snabbt!

2010-05-26 @ 12:36:11
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0