Idag e ingen vanlig dag....

...för idag är det Emelies födelsedag, hurra hurra hurraaaaaaa! Tur för er att ni bara läser och inte hör den sista stämman.
Mmm sant som det är sagt, 27 år idag. Jag har känt efter hela förmiddagen om jag känner mig äldre. Men nej, lite skavanker hittar jag väl när jag tittar i speglen, man är ju inte 20 mer. Men jag kommer nog att vara samma barnsliga Emelie i alla år, kanske bara till att inse.

Imorse blev jag väkt av familjen med frukost på sängen, paketer och skönsång ♥

Nu står jag och lagar fisksoppa och dagen till ära bjuder jag på lite osminkade bilder.


Man ska faktiskt alltid smaka på vinet som man ska ha i maten. Vin som
man har i sin matlagning ska vara så bra att det går att dricka. Så tänk på det innan
ni snålar och köper ett skitvin bara för att ni ska hem och hälla ner det i grytan=)
Och nej, jag har inte drukit upp allt som är i flaskan, (eftersom den nästan är tom)
de är i soppan redan.


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis på dig med. Hoppas din dag blir underbar och maten blir lyckad. Här blir det taccs för hela slanten

2010-05-01 @ 16:44:13
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0