Jag älskar väder!

Idag har vi en redig regndag här i skåne. Jag är en gnutta avis på den övre delen av landet må jag säga men det är väl ingen ide att gräva ner sig för det?! Jag och Engla tog på oss full regnstyrsel (Engla mest då) i morse och traskade ner till affären. Vi var plask blöta när vi kom hem.
Men saken är den att jag älskar alla väder, förutom  gråa moln. Det är inte väder för mig. Ge mig sol, snö, kyla men låt mig slippa rå blost och tunga moln. Jag vet vad ni tänker när jag säger att det inte finns dåliga väder bara dåliga kläder, men det är ju sant. Hur mycket jag än saknar sol och värme nu så passar jag faktiskt på att dra fördel av regnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0