Lego Vs Muffins!

Nisse har tagit upp sitt lego från när han var liten. Nu sitter både han och Engla med total fokus och bygger. Jag tror nog att Nisse har snäppet roligare än Engla. Även jag tog mig en titt och kände en smula nostalgi. Sen tröttnade jag och gick ut till köket och tog mig en muffins som jag och Engla slängde ihop åtta i morse, då förstår ni nog hur tidigt man får stiga upp i detta hemmet. Åtta då är ju klockan nästan förmiddag. Sorgligt.
Ikväll blir det middag ute med bästisen, tror nog att jag behöver det.


 


Kommentarer
Postat av: sara

Ja, inte tycker man det är konstigt att gå kl 7 varje dag inte...

2010-05-11 @ 21:18:25
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0