Min födelsedag!

Det blev en lyckad födelsedag igår. Jag fick bjuda mina absolut närmsta på middag och njuta av deras sällskap. Jag vill tacka alla för de sina presenterna och för att ni gjorde min dag. Förövrigt är det inget speciellt med att fylla år längre. Jag kommer ihåg det underbara pirret man hade i magen flera månader innan och när det väl bara var ett par dagar kvar led man nästan av svår sömnbrist. De dagarna är verkligen förbi och numera överlåtna till mina fina barn.



Igår fick jag inviga mina glas som jag fick i julklapp. Drycken smakade en
aning bättre i dem om ni undrar.



Fisksoppa och ett smarrigt kakbord stod på menyn.



Mina fina presenter.



När gästerna hade gått hem tog jag fram resterna av fruktsalladen och
 min kokbok som jag fick av familjen. Jag kan verkligen rekomendera
den och jag vill verkligen laga ALLT!

 


Kommentarer
Postat av: sara

Är det du som bakat tårtorna? Jag döööör!!!

2010-05-03 @ 20:29:12
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0