PlusMinusNoll!

Hemma från ett hårt träningspass. Jag har ett par kilo som jag vill gå ner till brölloppet och jag ska minskäl fixa det. Klarar jag inte det nu så kommer jag aldrig att klara det. Jag menar det kan ju inte finnas något annat som mottiverar mer än mitt bröllop. Jo, hälsa såklart men det hör ju inte hit nu.
Idag tänkte jag iaf ta en liten paus och fira Lheas sexmånadersdag med lite ostbågar och ekologisk cola. Jag tänkte samtidigt bjuda mina fettceller på lite fest eftersom de bara kommer ha övertag en kort tid till......


  

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Du kommer klara det. Jag bara vet det!

2010-05-09 @ 17:56:51
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0