SöndagsSnack!

Fy vad jag har blivit dålig på att uppdatera er om mitt otroligt monotona liv. Vet ni vad problemet är? Jag pallar helt enkelt inte starta datorn. Punkt! Sen jag fick min iphone så startar jag inte datorn längre. Jag vill varna er för iphone, för hur bra den än är och hur nöjd jag än må vara så är det sjukt beroendeframkallande och bara för mycket. Man kan ju liksom göra allt med sin iphone. Iphone har tagit tekniken ytterligare ett steg och nu sitter jag här och tänker att det var goa tider när man fick starta sin dator för att sköta sina finanser, hoho! Ja ni fattar.  

Helgen har varit nästan som alla helger, fulla med mat, godis och kärlek. Vi har hållt oss hemma dock för Engla har varit lite krasslig. Men det är ganska mysigt kan jag tycka. Oftast när man har ledig tid tillsammans ska man göra så mycket. Men denna helgen har jag kommit på att man absolut tar störst del av varandra i hemmet. Det är faktiskt inte ofta hela familjen har tid över att bara vara hemma.



Igår blev det en klassisk pannkakslunch med stekt banan till. Nisse
doppade bananen i pannkakssmet innan han stekte den. Det blev
en härligt frasig yta. Bra där Nisse Pisse=)


På Willys kan man plocka lösgodis i små bägare, jo det blev
mycket godare. Jag tvingade iväg alla till willys för att jag skulle
ha den där bägaren. Synd bara att man äter ett par bitar och sen har
spyångest. Kan det vara alla de där läskiga e-ämnena som bjuder på
biverkningar?

Kommentarer
Postat av: STINA

Eller hur e det mycke goare att äta ur dom bägarna???

Men de e sant, man blir helt spyfärdig efter typ 5 bitar... men de e ju iof bra, =)



LOVE YA

2010-05-11 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0