Sounds like sweet music to my ears!

Lhea säger mamma! Helt galet, jag som tyckte att Engla var tidig (lite mer än sju månader.) Allt började för ett par dagar sen när hon började leka med att utala ma, sen blev det ma ma ma ma ma. Igår när jag gick ut ur rummet så hörde jag ett par förtvivlade mamma mamma.  Idag går hon loss på ordet. Jag undrar om hon fattar att det är jag som är mamma. Med Engla var det lite mer tydligt efter som hon sträckte sig efter mig när hon sa det. Sen är det väl inte så konstigt om hon nu skulle säga det och mena det. När man har en mamma som står med huvudet en centimeter ifrån sig och säger med hurtig röst maaaamma, säg maaammma. Eller en storasyster som använder sig av ordet i olika tonläge typ en miljon gånger var dag.
Hur som helst så är jag varm i hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Charlene

Grattis sötnos <3

2010-05-12 @ 16:20:25
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0