Titta vad jag har rotat fram!






Detta är Englas första skor. Först bestämde jag mig för att hon skulle få ha dem för sig själv. Det har hängt sött på hennes rum i flera år nu. Convers lover som man är e det inte helt lätt att gå förbi dessa skorna dagligen när man har en bebis som de skulle passa perfekt. Min tanke var att köpa ett par nya till Lhea, men som alla säkert redan vet så skiter man ju inte pengar. Jag har bestämt mig för att låna skorna av Engla och hänga tillbaka dem sen. Det är ju inte precis så att dem blir förstörda.







Dessa söta guldskorna med rosa detaljer är Lheas första skor.
Dem fick hon på sitt dop.
Ser ni den lilla handen på den sista bilden? Det gäller att vara snabb 
med sina foto när man har en klåfingrig 4 åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0