Typiskt, jag som skulle träna!

Så blev det inte. Jag slutade upp på en glassbar istället. Bra där Emelie, bra.
Varje torsdag hämtar vi en stor fruktlåda med bara ekologisk frukt från mossagården. För mig är ekologiska/närodlade varor väldigt viktigt. Hälsa och miljöfrågor ligger mig väldigt varm om hjärtat. Det är dyrare att handla ekologiskt men det är något jag prioiterar och jag har bestämt mig för att handla kött och frukt främst, finns det sen pengar kvar i kassan till övriga ekologiska produkter är det bara ett plus. 
Den här förbaskade glassbaren (med malmös godaste glass) ligger iaf bara ett stenkast ifrån där vi hämtar fruktlådan så det är svårt att motstå. Och varför skulle jag motstå liksom? 

Nu har jag precis svidat om till min morgonrock (som jag mer eller midre har bott i de senaste året) Nu är det snart dags för melodifestivalen. Heja Anna! Jag tänker ladda upp med lite nötter, frukt och en bit mörk choklad.




Har ni tänkt på hur löjligt det är att ta en massa foto på sig själv.
Ta mitt foto här tex, hur naturligt är det att stå och le mot sin webcam?
Känns det mer okej för att hela bloggvärlden gör det?


 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Haha jo det känns rätt konstigt. Men du blev otroligt fin på bilden =)

2010-05-30 @ 18:53:42
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0