En fin dag!

Vi hade en fantastisk dag igår. En dag som fick mig att känna hur tacksam jag är att jag är jag.  Värdert var så fint. Vi var hemma hon farmor och farfar (barnens) hela eftermiddagen. Vi solade och grillade fläskfile med klytpotatis, en generös sallad och kall sås. Engla lekte och Lhea låg och sprattlade på en filt i skuggan. På kvällen kom Stina och hennes familj. Killarna tittade på fotboll medans jag och Stina satt i köket och snackade. Stinas man ska stå för maten på vårt bröllop. Vi pratade igenom allt igår och jag måste säga att det känns jättebra.



Det severades soppa ala Engla ♥


Lhea var grymt fascinerad av gräset.


Engla och farfar planterade fler smultronplantor till barnen (läs Emelie och barnen)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0