Världens bästa fru (blivande) och barn!

Japp, det är vi de. Igår när barnen väl hade somnat tänkte jag och Nisse ta en öl och hänga lite. Titta lite på tv, kanske spela ett spel utan att leka mamma, pappa, barn samtidigt. Då ringer Nisses mobil och det var dags att rycka ut för att jobba. Halv sju var han hemma i morse. Stackaren vi som har en fullspäckad helg. In kommer han och säger (med sjukt pigg röst) näää jag behöver inte sova, nu ska vi äta frukost. De går nog på något starkt på de jobbet, hehe. In i bingen åkte han i alla fall för tre timmars sömn. Vi väckte honom med en inte alls så märkvärdig frukostbricka, men det är ju tanken som räknas...





Ikväll ska vi hem till barnens farmor och farafar för att äta en god middag, massa godis ocg melodifestivalen (jag vet att det inte heter så längre, men just därför envisas jag om att säga det.) Thats me, envis som få.
Och visst är det tråkigt att sverige inte är med? Jag sa ju att vi skulle skicka Darin eller Salem.
Jag tänkte iaf överraska med en liten förrätt, med vad det är kan jag inte skriva här, ni förstår att farmor är mitt största bloggfan. Så himla kärt.

Hoppas ni får en fin lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Hade gärna fått den frukosten serverad på sängen :) Jag köper de flesta odd molly kläderna på insight i Skanör, Ajabaja i Malmö eller Iisa i Malmö :) ha en härlig helg i solen

2010-05-29 @ 12:01:44
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0