Är det roligt där uppe?

Engla har börjat bära på Lhea. Utan att fgråga bär hon runt på henne. Engla skrattar och Lhea skrattar. I morse hör vi Engla säga. Är det roligt här uppe Lhea? Jag och Nisse tittar på varandra med panik i blicken. Vi rusar iväg till barnen och upptäcker att Lhea har blivit uppburen till Englas säng. Tur att det bara var den sängen. Sååå ja!


Jag fick sova till halv nio imorse. Jag är faktiskt inte glad för det. Halv nio är min party tid. Har jag varit ute och dansat går jag upp halv nio. Nisse vill ju vara snäll och ge mig sovmorgon. Men snart är vi tillbaka till vanliga rutiner och jag vill verkligen börja komma in i dem igen. Helt sjukt att man tycker att man sover bort dagen kl halv nio. Förr brukade den ångestkänslan komma vid ett, om ens då. Också tycker jag faktiskt tanken på att gå upp tidigt med Nisse och Lhea är mysig. Dricka kaffe, sitta på golvet och leka med Lhea. Det händer aldrig eftersom Nisse i vanliga fall går iväg till jobb tidigt också är det är ju faktiskt något visst med tidiga mornar.




Idag har jag rotat fram mina gamla baggyjeans (som inte är så värst baggy längre,) till har jag min nya fina odd molly tröja.

Kommentarer
Postat av: caroline

MIna baggyjeans e inte heller speciellt baggy länge :( Men jag hoppas de blir de snart igen ;)

2010-10-20 @ 19:37:31
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Åh love the tröja ;)

Ögonfransarna är typ det enda hon fått av mig, annars är hon ju bara pappa upp i dagen :)

ångest över att sova till halv nio, du är ju inte riktigt klok ;) jag säger varje kväll till mig själv, "åh imorrn ska jag gå upp innan Ellen och bara sitta o mysa med en kaffe och lite tv" mm blir ju aldrig så, när morgonen väl kommer tänker jag.. åh bara sova LITE till ;)



håller med dig vespas pizzor är godast i stan!



ha en myspys kväll! ciao bella

2010-10-20 @ 20:42:33
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Åh love the tröja ;)

Ögonfransarna är typ det enda hon fått av mig, annars är hon ju bara pappa upp i dagen :)

ångest över att sova till halv nio, du är ju inte riktigt klok ;) jag säger varje kväll till mig själv, "åh imorrn ska jag gå upp innan Ellen och bara sitta o mysa med en kaffe och lite tv" mm blir ju aldrig så, när morgonen väl kommer tänker jag.. åh bara sova LITE till ;)



håller med dig vespas pizzor är godast i stan!



ha en myspys kväll! ciao bella

2010-10-20 @ 20:43:05
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0